Cynthia_Hand

Narys
  • Pranešimų skaičius

    1.738
  • Užsiregistravo

  • Paskutinis apsilankymas

  • Laimėta dienų

    21

Cynthia_Hand paskutinis laimėjimas - Vasaris 2 2018

Tą dieną Cynthia_Hand turinys buvo mėgiamiausias!

Reputacija

46 Pritampantis

Apie Cynthia_Hand

  • Rangas
    Be naked when I come home.

Informacija apie narį

  • Lytis
    Moteris

Profilio peržiūros

29.110 profilio peržiūros
  1. Jūsų Vardas_Pavardė: Cynthia_Hand Kiek laiko būsite neaktyvus?: 3 dienas (pirmadienį, antradienį ir trečiadienį) Dėl kokių priežasčių negalėsite pražaisti nustatyto laiko?: Sesija. Prisijungsiu ketvirtadienį vėlai vakare.
  2. Jūsų Vardas_Pavardė: Cynthia_Hand Kiek laiko būsite neaktyvus?: Šiandien (sekmadienį) ir dar porą dienų, trečiadienį dirbsiu kaip įprastai. Dėl kokių priežasčių negalėsite pražaisti nustatyto laiko?: Neturėsiu prieigos prie interneto.
  3. Ne visų komandos narių specializacija yra teikti pagalbą, kiti palaiko tvarką ir gerina serverio sąlygas tiesiogiai nebendraudami su žaidėjais. Prisidedu. Ne tik dėl aktyvumo forume, bet ir DS moderavimo, aktyvaus įsitraukimo į žaidimo veiklą.
  4. Jeigu teisingai supratau, ką nori sutvarkyti, tai čia:
  5. Oho, tavo SAMP istorija įspūdinga - ne tik klajojimas iš vieno serverio į kitą, bet ir savo kūrimas! Kaip supratau, dar esi naujokas RLS serveryje, koks pirmas įspūdis? Kokios patirties įgavai čia? Norėtųsi plačiau sužinoti, kas tau patinka serveryje, ką norėtum keisti ir pan. Be abejo, linkiu sėkmės ir gero žaidimo.
  6. Kadangi neturiu sportinės patirties (tik 6 klasėj kvadrato varžybose laimėjom 3 vietą rajone!) ir asmeniškai dar neaktualus formos palaikymas (bent kol kas!), noriu užduoti tik vieną vienintelį klausimą: taigi, kodėl krepšinis, o ne futbolas?
  7. Aš pasistengsiu išmokti vairuoti taip, kad ne iš antro ar trečio karto, bet iš pirmo pataikyčiau tave pervažiuoti. Tikrai.
  8. Tu, pirmą kartą prisijungęs 2013, grįžai 2018 metais. Neminėdamas asmeninių priežasčių, kodėl grįžai ir kas tave skatina čia lankytis? Matei ir geriausią, ir blogiausią serverio padėtį, pasiūlyk konkrečių idėjų, kas pritrauktų žmones. Kad ir tavo minėtos naujos sistemos ar atnaujinimai, ką tu, asmeniškai nori čia matyti? Kaip ir sakei, kad prie serverio unikalumo kūrimo gali prisidėti visi, taigi, padarei vieną žingsnį - pripažinai, kad gali, o dabar ženk ir antrą - kurk ir siūlyk jas. Kas gali geriau žinoti apie serverį nei jo senbuvis? Kadangi nenoriu kurti naujos temos idėjoms, pasiūlysiu čia savąsias, @Ridas, pažiūrėk, gal kas įdomaus bus. Mano nuomone, serveryje visiškai nėra naudingai išnaudojamos "pasilinksminimo" vietos. Kazino įdėtas vienas vienintelis kortų žaidimas, kurį žaidžiant visada išliks ta pati pinigų suma, kad ir kiek statytum - visada laimėsi. Reikia tokių azartinių žaidimų, kaip Pokeris, Durak, gali būti ir tas pats Pool, už kuriuos duotų ne tik pinigų, bet ir XP, o jeigu būtų įdėta ir lygio kėlimosi sistema, serverio žaidėjų statistika azartinių žaidimų atžvilgiu, pavyzdžiui, savaitės geriausią apdovanoti VIP 7 dienoms premija. "Exit" galėtų būti įmontuota muzika iš radijo (kaip įlipus į mašiną įsijungia, tai čia įėjus į klubą), ant scenos suprogramuoti plotą, ant kurio naudojant šokio komandas, duotų tų pačių XP ir pinigų. Dar "įmesti" porą disko rutulių ir iškart pasikeis dabartinė, standartinė atmosfera. Taip pat galėtų būti galimybė išsinuomoti klubo patalpas, kuriam nors laikotarpiui, pavyzdžiui, valandai, už tam tikrą mokestį grupei žmonių. Pavyzdžių, mafijoms atšvęsti pergalę prieš teisėsaugą - būtų sukuriamas slaptažodis, kurį suvestų kiekvienas privataus vakarėlio dalyvis prie klubo durų. Viduje galėtų būti įrengta galimybė reguliuoti savo muziką, keisti scenos efektus, įdėti būtent šiai aplinkai skirtus skin, kuriuos būtų galima naudoti. Čia galima visko prigalvoti, tiesiog dabar šios vietos tėra tik pastatai ir žymos GPS, kurios gali turėti potencialo pritraukti žaidėjų dėmesį. Pirmasis naujokų klausimas - iš kur gauti XP ir pinigų? Atrasti sporto sales ir išmokti kovos stilius - jau atgyventas reikalas, o /visipasiekimai labiau orientuoti į patyrusius žaidėjus. Geriausia, kad būtų naujokų pasiekimai, pavyzdžiui, iki 15 tūkstančių XP, žaidėjams. Prie pasiekimo rodytų jo vertę - XP ir € už jo atlikimą, pavyzdžiui, prisijungti į serverį 7 dienas iš eilės (pakankamai didelis laiko tarpas, kad priprastų prie RLS "unikalumo") - būtų duodama 5 tūkst. € ir 1000 XP arba įsidarbinti į visus darbus be pakvietimo ir juose išbūti bent dieną - irgi panašios ar dar didesnės vertės premija. Kuo daugiau pasiekimų, kad ir lengvesnių, pavyzdžiui, įsigyti nuosavą mašiną ir pakelti jos ridą iki 100 km, tuo didesnis azartas juos vykdyti ir daugiau duoda veiklos naujokams (gal atprastų įsidarbinti į gaisrininkus ir visus trankyti). Darbuose reikia reikalauti sukurti forume savo darbovietės klubą (pasinaudokime, kuo turime) ir jame sukurti veiklos kalendorių - pavyzdžiui, fiksuoti datas treniruotėms, kad neprisijungę darbuotojai būtų informuoti iš anksto (gi dažniausiai būna skelbiama tik per /dzinute) ir DP galėtų kontroliuoti, ar valdžia nesimuliuoja veiklos rengimu. Klubas būtų ir puiki proga komunikuoti komandai, kaip dabar dauguma kuria chat'us Facebook, bet kas iš jų norės dalinti savo asmeninės paskyros duomenis? Neutraliems darbams su iškvietimas reikia budėjimo zonos, atitinkamai - Taksi prie ligoninės, Mechanikai - Tune, KMA, Apsauga - dar kokia pasirinkta aikštelė ir t.t, už kurių budėjimą ne AFK režimu, būtų duodamas papildomas XP ir pinigų skaičius. Mafijoms/gaujoms manau, kad reikėtų vakare sukurti komendanto valandą, pavyzdžiui, kasdien 22 - 23 valandomis leisti užpulti civilius (mušti, bet nešaudyti) ir daryti chaosą, nes jie gi nusikaltėliai, kuriuos dabar varžo taisyklių taisyklės, kodėl to nepatobulinus ir atlaisvinus su tam tikromis išimtimis? BŪTINAI reikia atnaujinti serverio automatinius pranešimus ir pridėti naujų. /akomandos pritaikyti rodyti pasirinkus administratorių lygį, /bausmes, nes daugelis dar baudžia 2013 metų bausmėmis (ir kaip buvo siūlyta padaryti, kad pasirinkti norimą bausmę ir automatiškai pritaikytų, pritarsiu Tazui, kuris sakė, kad to nereikia. Kodėl? Todėl, kad administratorius turi žinoti bausmes pats ir prisiimti už tai atsakomybę), atnaujinti /vipinf ar /noriuvip. Dėl serverio pranešimų, juos galėtų reguliuoti Radistai. Valdžia galėtų sukurti šablonus ir juos keisti, o atitinkami darbuotojai skelbti (nebūtų rodoma Radistų skelbimų spalva ir nerašytų, kas paskelbė, tiesiog tas pats, kas dabar būna parašyta automatiškai geltona ar kt. nustatyta spalva). Būtų daug paprasčiau ir unikaliau, nes informacija keičiasi (kad ir emigrantams aktuali informacija dėl VIP, kuri tebus savaitę), o administratoriai galėtų skelbti tik "Pagalbos? /admin" pranešimus ir taip būtų informacija klasifikuojama į svarbią, ne itin svarbią, ir visiškai nesvarbią. Tvarkinga? Manau, kad taip. Tai tiek.
  9. Visų pirmą, atkreipk dėmesį kokį "deramą" pavyzdį rodai naujokams, duodamas jiems ginklų ir skatindamas šaudyti į civilius. Vakar tavo dėka teko net 2 žaidėjus uždaryti į kalėjimą, manai, kad po tokio pasitikėjimo tavimi, kad "čia nieko nenutiks", bent vienas jų dar grįš į serverį? Jeigu toliau mažinsi žaidėjų skaičių, nepagailėsiu nusipirkti 3 lygio administratorių ir užblokuoti tavo paskyrą. Kadangi taisyklėse nėra užsiminta apie tai, kokia bausme reikia bausti pakartotiną žaidėjo žudymą, manau, kad /jail 3600 buvo tinkama, nes: 1) nužudei žaidėją, kuris davė man įrodymus, kad jį įžeidinėji per /r (įrodymai čia), po to privažiavai ir pradėjai į jį šaudyti (įrodymai čia), o po to laukei prie ligoninės, kad išeitų ir galėtum šaudyti toliau (įrodymai čia), 2) jeigu nebūčiau to padariusi, būtum kartojęs tai ne du, bet tris ar keturis kartus, kol atsibos ir taip trukdydamas žaidėjui žaisti. Tikiuosi, kad Medikų valdžia atkreips į tai dėmesį ir tave išmes iš darbo be galimybės grįžti atgal. Gėda.
  10. Tinkamo sprendimo iškart neįmanoma rasti, tad teks eksperimentuoti, o tam prireiks daaaug laiko ir stebėjimo. Jeigu atmetimo būdu, Tazo idėja įdomiausia, bet sudėtingiausia - reikia atsižvelgti į auditorijos amžių ir poreikius. Partija, koalicija, opozicija ir kiti seimo terminai žmonėms, kurie dėl /mute gali perkąsti gerklę, cheat'ina, kad laimėtų grobimą ir rašo "gavau free ppk" Administratorių papeikimų temoje, kai įrodymuose aiškiai matomas Spread'as? I don't think so. Tegul tai lieka ateities intelektualams ir žmonėms, suprantantiems žaidimo esmę. Iš kitos pusės, įvedus DPKT terminuotą laikotarpį, šiuo atveju, 2 - 3 mėnesiams, rinkimai taps tokia pat nuobodi kasdienybė kaip dabar yra direktorių rinkimai. Prasidės "vertimai", atsisakinėjimai, leav'inimai (tai čia ruduo - reikia mokytis, tai čia vasara - geras oras). Šias pareigas apturės, ar bent bus kandidatavę trečdalis žaidėjų. Bet juk DPKT šiek tiek aukštesnės pareigos, tiesa? Todėl, mano nuomone, jeigu komanda nenori apsiimt visos atsakomybės dėl šių rinkimų, turėtų pateikti savo nuožiūra išrinktą kelių DPKT (su jų žinia ir sutikimu) sąrašą ir pateikti žaidėjų teismui. Išrinktas DPKT pareigas eitų neribotų laikotarpį, kadencijos metu keisdamas pagalbininkus savo nuožiūra.
  11. Ačiū už pataisymą. Tavo apmaudas suprantamas (tikriausiai ne vienas tu pajutai tai, tik ryškiausia konkurencija buvo tarp jūsų). Galbūt tai Tazo klaida, kad prisidėjo prie Simo perdegimo kaip žaidėjo, siekiančio daugiau pareigų, nes viskas įvyko žaibišku greičiu. Apsistojimas ties vienu žaidėju, paskatino pernelyg didelį pasitikėjimą savimi, iššaukė pagyrūniškumą, dėl to nukentėjo likę prižiūrėtojai, nė kiek blogesnį už patį Simą. Dėl to, Džioraldai, ir turėjau paminėti šį pasikeitimą, prieš ir po serverio prižiūrėtojo pareigų. Bet gerai, kad išsamiai pakomentavai apie šią idilę ir iš savo prizmės
  12. Norėjau susilaikyti nepakomentavus šios provokacinės temos, tačiau po pastarųjų komentarų nebegaliu susilaikyti Nuo pat pradžios, kai Simas prisijungė į serverį, jis iškart rado bendrą kalbą su žaidėjais, buvo atviras, nuoširdus ir protingas žmogus. Mūsų bendravimas tuo ir prasidėjo - diskusijomis apie gyvenimą, serialus, mokslus, baigiant - serveriu, žaidėjais. Tada netikėjau, kad jis gali pasiekti daugiau nei serverio prižiūrėtojo pareigų (susipažinome tada, kai jis jau vykdė šias pareigas), nes tai ir taip buvo visiškas fenomenas, kad naujokui buvo suteiktos privilegijos, tačiau jis pareigą atliko nepriekaištingai, dėl to, jam asmeniškai geriau tinkančių pareigų šiame serveryje nebuvo. Laikui bėgant, jis surado savo kompaniją, nustojo bendrauti su manimi, dėl to ties šia vieta ir baigiasi mano asmeninė patirtis ir prasideda dalis, ką kalbėjo kiti žaidėjai. Pirmasis asmenybės lūžis įvyko tada, kai Džioraldas prisijungė į serverio prižiūrėtojų gretas ir tapo kolegomis su Simu. Pajutę vienas kitam konkurenciją, abu visais įmanomais būdais stengėsi daugiau pražaisti laiko per dieną, pateikti kuo geresnes ataskaitas, suteikti kuo daugiau žaidėjų reikiamą pagalbą. Kokios to pasekmės? Simas aplenkė Džioraldą, šis nesusitaikęs su esama padėtimi, pradėjo kalbėti apie atsistatydinimą, serverio palikimą, kol galiausiai ir patvirtino savo žodžius. Tuo tarpu nugalėtojas pajutęs fortūnos skonį, pradėjo konkuruoti ir su kitais prižiūrėtojais. Neminėsiu vardų, tačiau kalba pakrypo ties prižiūrėtojų grupinio pokalbio, kuris buvo sukurtas Messenger ir jame Simas mėgo akcentuoti savo pareigas, Tazo palaikymą ir asmenines pagyras prieš kitus prižiūrėtojas. Narcizimas? Ko gero. Neseniai pradėtos kalbos apie būsimą Tado kolegą, naująjį DPKT narį, daugelis kalbėjo (tarp jų ir aš), kad tai bus Simas. Neklydome. Žinant tai, kad jis neišbuvo direktoriumi, bene lengviausiose pareigose, atsisakė prižiūrėtojų prižiūrėtojo pagalbininkų pareigų (dėl šito netyčia išsidavė pats Tazas). jis vis dėl to sutiko tapti DPKT. Atsižvelgiant į jo būdą, charakterį, emocijų valdymą, tai turėjo būti ne pats silpniausias DPKT RLS istorijoje, ne tas, kuris po menkiausio įžeidimo slėpsis po Tado sijonu. Įtampa, žaidėjų nepasitenkinimas (kuris, beje, buvo visados) buvo tik pradžia, su kuria turėjo susitaikyti. Ar jis tai padarė? Ne. Jis tapo nešališkas, įžeidus ir dar labiau save išaukštinantis žaidėjas. Neatlaikęs viso patiriamo krūvio, jis atsistatydino, kas, turbūt, nenustebino nė vieno serverio žaidėjo. Galima ieškoti priežasčių, dėl ko taip nutiko, tačiau lyginant jį ir jo idealą, Tazą, kuris serveryje nuo pat atėjimo buvo užėmęs bene jau visas įmanomas pareigas bei kitus aukštų pareigų žaidėjus, niekas savęs taip neaukštino ir tuo labiau viešai nesiskelbė: Kaip galima tai sakyti žaidėjui, kuris už tave žaidžia kelis metus daugiau, serveryje matė tiek juodo, tiek balto, tapo RLS dalimi? Kaip galima "nurašyti" kitus į lygius, vertinti ir lyginti kriterijumi - serverio pasiekimai? Man ne tiek pikta, kiek liūdna, kad žaidėjas gavus pareigas tapo visiškai savo priešingybe, tapo niekuo neišsiskiriančiu, impulsyviu žaidėju, kurio tikslas tik sumenkinti ir pakenkti kitam, neatsižvelgiant į save ir savo dabartinį elgesį. Iš pradžių buvai serverio atradimas ir atgaiva, Simai, tačiau laikui bėgant visą titulą pavertei į nieką. O galėjai padaryti daug daugiau