Komandos pasikeitimai ir serverio kryptis
Sveiki, senai bebuvo didesnė proga parašyti apie kokias nors didesnio mąsto naujienas, tai kaip ir pasisekė, kad vienu metu sukrito gan daug. Kaip matėte, pastaruoju metu projekte yra ganėtinai daug pasikeitimų ir norėčiau šioje temoje kiek plačiau visą tai aptarti.
Buvę komandos nariai
Pastaruoju metu keitėsi labai daug. Pradėsime nuo Vikarijus_Finger, kuriam pasitraukus šiaip turėjau ir pats kažką raštelti, bet jis, savam stiliui, parašė viską pats taip, jog pats nelabai ką galėjau ir bepridurti. Pagalbininko rolėje jis išbuvo neilgą laiko tarpą - tai buvo "pasibandymas" norint pažiūrėti, ar toks darbas yra įdomus ir ar jam pačiam tai tiktų. Ne paslaptis, kad ilgainiui, jeigu viskas būtų vykę sklandžiai ir būtų buvę noro, jis būtų su laiku mane pakeitęs ir pagrindinio administratoriaus rolėje. Tačiau pasibandžius, kaip pats teigė - jam tai "nelipo". Bet nepaisant to, ir per trumpą laiką Vikarijus sugebėjo atlikti labai daug, pradedant savarankiškai suorganizuotu helovyno eventu, darbu su komanda, ryšio palaikymu su bendruomene, taip pat yra atliktų vertingų pakeitimų vidinėje komandos virtuvėje. Kaip visada - įspūdingai atliktas darbas ir labai greitas prisitaikymas. Dėkoju tau, kad išbandei ir kad skyrei savo laiko projektui.
Taip pat vakar iš mūsų komandos pasitraukė ir direktorių prižiūrėtojas Aivaras_Slavik. Jo kelias šiose pareigose buvo labai įvairus ir pačioje pradžioje jis buvo įmestas į sferą kur nelabai ką ir gaudėsi - visgi tai buvo direktorių prižiūrėtojas, kuris neturėjo patirties direktoriavime ir tiesiog yra buvęs trumpalaikis pavaduotojas. Iš pat pradžių buvo ir stagnacija, kai pareigos ėjo į antrą planą. Tačiau su laiku ir tinkamu stimulu Aivaras pradėjo dirbti, mokytis ir rodyti rezultatus - jo sritys prižiūrimos, idėjos - įgyvendinamos, veikla - generuojama o darbai atliekami efektyviai. Nuo to momento Aivaras atnešė stabilumo jausmą DP sferai - erdvei, kuri jau gan ilgą laiką nėra labai stabili ir turi gan didelę rotaciją, o pačiam gale buvo pakloti pirminiai pamatai ganėtinai ženkliems pokyčiams žaidime. Ačiū už darbą ir už laiką, kai atėjau į pagrindinę administraciją, buvai galvos skausmas, kad esi, bet padirbus su tavim ir pamačius išaugintus rezultatus tapai galvos skausmas, kad išeini.
Komandos struktūros pasikeitimas
Išėjus Aivarui, automatiškai pirmasis darbas būtų jį pakeisti, tačiau viską įvertinus - nėra žmogaus kuris galėtų pilnai padengti tai, ko reikia DP sričiai, o tokie žmonės, kurie galbūt turėtų tam kompetencijas, turi kitų trikdžių - ar laikas, ar aktyviai nežaidžia, ar dar kas. Tad buvo priimtas sprendimas direktorių prižiūrėtojo pareigas skelti į dvi - taip pat, kaip dabar po Projekto Priežiūra mes turime administratorių prižiūrėtoją bei čyterių prižiūrėtoją. Dabar analogiškai Direktorių Priežiūroje turėsime dvi atskiras pareigybes: Klubų Prižiūrėtojo bei Darbų Prižiūrėtojo. Šios dvi atsakomybės bus visiškai atskiros ir tarpusavyje sąsajų neturės - šie žmonės tiesiog dalinsis privilegijomis. Kitaip tariant, klubų prižiūrėtojui dėl visų darbų blisto neverkit, o darbų prižiūrėtojui neašarokit, kad kažkas zonose šūdus daro.
Šis pokytis leidžia apmažinti kriterijus reikalingus kiekvienai sričiai ir jau tada išryškėja potencialūs kandidatai, iš kurių manau, kad buvo pasirinkta geriausia ką turime šiai dienai.
Nauji (ir nevisai nauji) komandos nariai
Klubų priežiūrai buvo paskirtas dabartinis čyterių prižiūrėtojas Feat_Thompson. Neabejotinai tai yra asmuo, kuris daugiausiai yra susipažinęs su visa klubų sistema iš arti, įskaitant veiksmus, visą politiką kuri vyksta, tiek iš gerosios pusės tiek iš blogosios pusės. Taip pat jis yra aktyvus asmuo, kuris teikia pasiūlymus tam, kad ši sritis klestėtų.
Kaip komandos narys Mindaugas parodė, kad yra itin suinteresuotas į projekto gerovę ir aukštų rezultatų siekimą, o darbas čyterių prižiūrėtojo rolėje puikiai parodė jo darbo etiką. Atsižvelgiant į jo visas sąvybes, jis yra idealus žmogus šioms pareigoms ir net nelabai kilo minčių čia paskirti ką nors kitą. Šiuo metu jis užims tiek čyterių prižiūrėtojo, tiek klubų prižiūrėtojo pareigas, tačiau ilgainiui, kai klubų sistema plėsis ir jai reikės dar daugiau dėmesio, tikimės rasti ilgalaikį papildymą į komandą užimti čyterių priežiūros darbus.
Darbų priežiūrai perspektyvių kandidatų buvo daug, tačiau nusprendžiau į šią poziciją paskirti Ernis_Akmenrah. Ernestą tikrai visi žinote. Tai žmogus, kuris ilgą laiką yra buvęs per plauką nuo patekimo į komandą, tai yra labai protingas, draugiškas bei šiltas žmogus. Apart vieno paslydimo su čytinimu TRV, jis yra nepriekaištingos reputacijos žmogus (and tbh mes visai nesenai buvusį rconinį komandoj turėjom).
Kalbant apie jo tinkamumą - visas jo darbas yra neutraliuose darbuose, kur jis užimdamas pareigas ne tik buvo pavyzdys ir rodė gerus rezultatus, bet visa jo sritis tiesiog lyderiaudavo. Atsižvelgiant į tai, kad po atskyrimo jam tektų kuruoti būtent neutralius darbus, kaip pats buvęs vienas iš geriausių tiek neutralių darbų valdžios atstovų, tiek IV lygio administratorių, jis yra puikus kandidatas šiam darbui.
Sveikinu abu su naujomis atsakomybėmis ir linkiu tik sėkmės.
Serverio kryptis
Taip pat tema verta komentaro. Praeitos administracijos pagrindinis tikslas - darbų modernizacija - iš esmės jau įgyvendintas, kur liko tik TRV atnaujinimas, kuris ir taip yra dalinai padarytas. Nuspręsta toliau ta kryptimi neiti ir ieškoti kito būdo, kuris galėtų atnešti šiam projektui rezultatus. Buvo praleista daug laiko prie projekto analizavimo, mūsų veiklos analizavimo ir darbų pastangų/naudos santykio vertinimo priimta išvada, kad, trumpai tariant, nekaip atrodome. Projektas buvo ant mirties slenksčio, gyvybės nėra, veiksmo nėra, direktorių po šiai dienai negalima rasti nei mafijom nei teisėsaugai. Pradėjome galvoti kodėl taip yra iš dviejų pusių - visų pirma, kodėl iš tų frakcijų nėra reguliaraus aktyvumo, o tie kurie žaidžia - kodėl jie žaidžia? Prieita prie vienos paprastos išvados - veiksmam jeigu ir jungiasi, tai tik ant veiksmo, toliau nieko, o paprasti žaidėjai neina į veiksmus, nes 1) barjeras per aukštas, 2) nenori palikt savo darbų kur su chebra pakaitint galima. Na, bet jei trumpai, tai viso vertinimo metu išlindo pagrindinė RLS projekto problema.
Mūsų pagrindinė problema - viskas, ką mes siūlome, viską ką mes naujiname yra pritaikyta siaurai žaidėjų grupei. Naujinam darbus - nu tai tik tam darbui ir įdomu tas, koks skirtumas fūristui ką mes naujo įdėjom taksistam. Padarom veiksmo updeitą, tai medikam ar fūristam šimtas metų kad ten į laivą galim nuskrist narkotikų prisivogt. Šiai problemai sprendimas gan paprastas - reikia didinti visų mūsų sistemų prieinamumą, šalia to atsižvelgiant į tai, kad žaidėjų laikas ribotas ir vietoj to, kad jie praleistų kuo daugiau laiko serveryje, norime, kad laikas praleistas būtų labiau turiningas ir jie turėtų platesnį veiklos pasirinkimą.
Su šia mintimi atsirado klubai - norime suteikti galimybę veiksmuose dalyvauti visiems, net jeigu TRV ar Medikuose dirbate. Galimybė tiek dirbti darbe tiek dalyvauti klubų veiksmuose automatiškai prideda naują auditoriją kuri jau gali dalyvauti veiksmuose, nes atkrenta priežastis kodėl to nebuvo daroma anksčiau. Manau, kad klubų atsiradimas ir mafijų panaikinimas buvo labai teisingas ėjimas ir artimiausiu metu mūsų pastangos eis į šios sistemos plėtojimą ir išbaigimą, nes čia tik pirminė "eksperimentinė" versija, kuri jau atnešė mums labai daug dividendų ir įkvėpė gyvybės į serverio gyvenimą.
CBUG
Šalia to CBUG lieka išjungtas neterminuotai. CBUG taipogi buvo priežastis, kodėl tas "entry barrier" į veiksmų pasaulį buvo ganėtinai aukštas. Jį išjungus daug daugiau žmonių gali paprasčiau pradėti savo dalyvavimus veiksme be praleisto ilgo laiko šaudykloj. Su šiuo dalyku mes surizikavome, bet kol kas viskas rodo, kad tai buvo teisingas sprendimas ir mes to laikysimės einant toliau.
Teisėsauga
Mafijos jau yra išimtos iš serverio, tačiau turime teisėsaugą. Ji iš esmės funkcijos nebeturi ir manome, kad to nelabai ir reikia. Pridedant teisėsaugą prie zonų grobimų ar ateinančių veiksmų mes tiesiog turėsime daugiau problemų ir galvos skausmo negu naudos. Visi mūsų veiksmai bus koncentruoti į klubai vs klubai, o grobimai kurie anksčiau vyko tarp teisėsaugos ir mafijų bus perdaryti taip, kad tilptų į šį modelį. Ta proga mums trijų teisėsaugos sričių tikrai nebereikia. tad Armijos darbas yra užšaldomas jau dabar, o Policija bei Apsauga bus pilnai neutralūs darbai. Apsaugos funkcija išlieka pagalbinė Policijai su kameromis + bankomatai, o Policijos - nusikaltėlių gaudymas bei miesto priežiūra dėl KET pažeidimų. Kitaip tariant - atkrenta tik grobimai. Ilgainiui tai atsispindės ir BTT, o su laiku ir pačioje žaidimo modifikacijoje.
Kol kas žinių tiek. Pastaruoju metu pasikeitimų yra labai daug, bet kaita yra natūrali, o visi ženklai kol kas rodo, jog mūsų kaita veda mus teisinga kryptimi ir tikrai galime išspausti aukštus rezultatus.
Kaip visad, jeigu turite kokių klausimų, galite kreiptis į mane asmeniškai ir pasistengsiu išsklaidyt neaiškumus. (nors šiaip turim ir temą "paklausk komandos nario")