Jump to content
📢 Kreditų pirkimas SMS žinute naujas telefono numeris 1679! 📱 ×

Mūsų TeamSpeak kanalo statistika

Atsisiųskite SAMP 0.3.7 ir pradėkite žaidimą Mūsų serveryje!

Serverio statistika

Šiuo metu serveryje žaidžia:

Alan_Paradox

Administratorius
  • PraneÅ¡imų skaičius

    510
  • Užsiregistravo

  • Paskutinis apsilankymas

  • Laimėta dienų

    49

Alan_Paradox paskutinis laimėjimas - Kovas 1

Tą dieną Alan_Paradox turinys buvo mėgiamiausias!

Reputacija

1.783 Valdau

Apie Alan_Paradox

  • Rangas
    Dažnas dalyvis
  • Gimtadienis 2000.01.31

Kontaktai

  • Discord
    Alanas#1233

Informacija apie narį

  • Miestas
    Tamsus Langas
  • Lytis
    Vyras

Žaidėjo informacija

  • VIP narys
    Taip

Profilio peržiūros

25.209 profilio peržiūros
  1. Pasikeitimai pagr. administracijoje Sveiki. Tam, kas nenori daug skaityti, šioje temoje pranešiu apie savo atsistatydinimą iš pagr. administracijos pareigų bei naują žmogų vietoj manęs. Kodėl tepu slides: Ateina momentas, kai supranti, kad esamoje pozicijoje ne tik neneši naudos, bet ir tampi stabdis ne tik pačiai komandai, bet ir projektui. Po tiek komandos pertvarkų pavyko pasiekti pagrindinį tikslą, t.y. visapusiškai stiprią komandą, kuri yra interesuota dirbti dėl gerų rezultatų, tačiau darbas nebuvo sklandus ir tenka pripažinti, kad to priežastis esu aš. Nelabai paslaptis, kad esu "dingęs", kuo toliau, tuo labiau sunkiai pasiekiamas ir to priežastis nelabai jau kam ir paslaptis - neužilgo gimstantis pirmagimis, būsto remontai, naujas darbas. Akivaizdu, kad šeimos ir profesinės ateities dėl SA:MP projekto nelabai aukosiu, tačiau nesinori, kad dėl to strigtų progresas čia, kuriam dar tikrai yra vietos ir galimybių, tiesiog tampu tam stabdis. Nenorint tempti gumos ir atvest situacijos, kai visa komanda ir jos lyderis yra neefektyvūs ir dėl to kenčia viskas, priimtas sprendimas, kuris turėjo būti priimtas žymiai anksčiau - perleidžiu savo atsakomybes kitam žmogui ir pats išliksiu patariamoj pozicijoj, kad pagelbėt įsivažiuoti, bet toliau aktyviai projekto veikloje (dėl manau akivaizdžių priežasčių) nefigūruosiu. Tai buvo iš anksto planuotas sprendimas, buvo ieškomas pakeitimas, tikėtasi perleisti praeitam pagalbininkui, tačiau tas projektas nepavyko. bet dabar yra žmogus kuris ne tik nori, bet ir gali šioje pozicijoje padaryti daug - žymiai daugiau negu aš galiu dabar, ir turbūt žymiai daugiau, negu būčiau galėjęs apskritai. Pasikeitimai: Mano poziciją nuo šiandien užims dabar jau buvęs klubų prižiūrėtojas Feat_Thompson. Manau nereikia šio asmens daug pristatyti, prisilietęs prie visų projekto vietų, visų komandos sferų ir ilgą laiką figūruoja kaip ne tik aktyviausias ir iniciatyviausias komandos narys, bet ir neformalus jos lyderis. Jeigu norės, manau pats pasikurs temą ir papasakos apie save ir ką planuoja nuveikti, bet neabejoju, kad su šiuo žmogumi prie komandos vairo projektas išspaus žymiai daugiau nei su manim. Pats projektas tikrai turi daug galimybių judėti į priekį, ką parodė klubų atnaujinimas, ir toliau dirbant su ta sritim galima pasiekti tikrai daug. Artimiausiu metu aš dar būsiu, bet labiau patariamoj rolėj Mindaugui, kad įsivažiavimas būtų sklandus ir nestrigtų sprendimai esant abejonėms. Džiaugiuosi tuo, ką pavyko pasiekti per nepilnus metus, dabar yra pakloti gan tvirti pamatai judėjimui į priekį ir belieka tikėtis, kad tai bus išnaudota. Final note: Ačiū už laiką kartu, ačiū visai dabartinei ir buvusiai mano komandai už darbą ir rezultatus, ačiū Andriui už progą "sužibėti" (arba ne), protarpiais užsuksiu pasižiūrėti kaip gyvenate (jei dar gyvensit ofc.). Iki kitų kartų.
  2. Trumpai tariant, čia būtų darbo prisigalvojimas tam, kad jo tiesiog būtų. Dabar žmonės jeigu yra VISIŠKAI PASITAISĘ, jie gali užpildyti sušvelninimą esant norui ir dažnu atveju jį gauna, ar tai sušvelninimas ar tai apskritai išbraukimas. Tokia praktika veikia, o papildomai apkraut DP kad po kažkiek laiko viską trintų kaip ir nėra prasmės. Žmonės įrašyti neveltui, o jeigu jie nori būt iš ten išbraukti, kreipiasi į DP ar privačiai, ar temoje ir tada sprendimai priimami individualiai. Apie raudonus sąrašus, yra buvė tik keletas išbraukimų ir visi jie buvo labai individualūs su tam tikromis išlygomis. Pvz: Ernis_Akmenrah išbrauktas, nes pateko į komandos narius ir taip akivaizdžiai parodė, kad nėra būtina, kad jis tuose sąrašuose figūruotų; Eltruko_Legend išbrauktas tik su laidavimu, t.y. asmuo, kuris jį paskyrė prisiimė visą atsakomybę bet kokio "pasišikimo" atveju. Principe iš jų išsibraukti nėra įmanoma, tačiau taisyklėse nurodyta, kad DP ir pagr. administracija turi teisę išbraukti narius savo nuožiūra, tik tas išbraukimas vyksta labai retai ir tik susidarius tam tikromis sąlygomis, o ir patekt į tą sąrašą nėra taip paprasta. Tokie pakeitimai kurie yra siūlomi tiesiog užkrautų papildomo darbo ir neatneštų realios apčiuopiamos naudos, dabartinė praktika veikia ir nėra didelio tikslo ją keisti. Jei esi sąrašuose ir nori ten nebūti - kreipiesi ir būsi išbrauktas, jei matosi tas "VISIŠKAS PASITAISYMAS".
  3. Bausmė skirta ir taip sušvelninta vietoj 4k valandų bano (jei įdomu koks šviežias pasikeitimas įvyko). Trumpai apie tą pranešimą. Tuomet buvo perdarytos bausmės už blokavimus ir atskirtos specialiosios bausmės vietoj terminuotų/neterminuotų bausmių. Paryškinu konkrečią vietą. Koregacija ir taip įvyko Ray_Allen naudai, nes taisyklėse prieš tai buvo įformintas 4000h banas už šį pažeidimą, kas atrodo šiek tiek perteklinai. Kalbant apie tą patį pranešimą, tai perskaitai tą vieną eilutę ir toliau neprisiverti skaityti, nes "kaip čia išmazint draugelį". Porą dar vietų perkelsiu kurios tau būtų aktualios. Nurodyta apie spec. bausmių skilties sukūrimą. Tuo metu, 04/22 buvo numatyta, kad asmuo, duodamas paskyrą kenkėjui/rcon'ui, yra prilyginamas kenkėjui, kas po to buvo sušvelninta iki laikino bano, o dabar sutrumpinau ir iki 750h (nes suprantu, kad abydna banint 4k val dėl to žaidėją, kad ir taisyklės tuo metu taip nurodė). Šita bausmė egzistuoja dar prieš mane, aš ją buvau sugriežtinęs šiame pranešime (vietos paryškintos, ypatingai paskutinio punkto vieta skliausteliuose yra net ir pavyzdukas Jums) ir tai buvo spec. bausmė (kuri vis dar yra ir niekur nedings). Ne pirmas žmogus ir turbūt ne paskutinis čia dėl to gavęs baną. Jum jokių bėdų dėl to nekilo 2022-09-22 15:15:00 (Josh_Hokage), kai tas pranešimas buvo paskelbtas ir matomas lygiai tokia pačia forma, žmogus už tai buvo užblokuotas. Pats papeikimą rašantis asmuo taip pat buvai komandoje tuo metu ir pats patvirtinai tą užblokavimą ir situacija nuo šios visiškai niekuo nesiskiria, bet kai savą žmogų dėl to pačio dalyko ir tos pačios priežasties užbanina, jau "free ban". Tai bent jau jeigu verkiat dėl "free ban", tai dėl visų, ne tik dėl draugelių. Iš mano pusės šioje temoje papildomų atsakymų nebus. Taisyklių temą matot visi, situacija ir taip buvo į jūsų naudą, nes pažeidimo momentu bausmė pripažįstu buvo kosminė (ir jinai nebuvo skirta), toks blokavimas vykdomas ne pirmą kartą, analogišką situaciją tvirtino pats peikiantis asmuo ir kol ne "savą" užbanino - problemų nebuvo, analogiškos bausmės taikytos prieš man būnant pagr. administracijoje (Dutch_Rizzuto kaip pavyzdys, blokavimas skirtas The_Dude, kai dar ir direktorius buvo jis), tada kiek prisimenu irgi kažkokio pasipiktinimo nebuvo. ok Papildau: Galbūt atsirado neaiškumas dėl pačio bausmės pavadinimo. Kaip jūs, kaip visa bendruomenė, kaip komanda, vis dar būna vadinu tą bausmę rcon, kad visiem paprasčiau būtų, bet pati bausmė yra už paskyros davimą žaidėjui kuris turi draudimą žaisti (nu parašyt "rconui" žymiai greičiau ir paprasčiau) ir pilnas pavadinimas netilps į bausmę, arba paskyros davimas kenkėjui (bet ten yra skirtinga bausmė). Tai techniškai "rcon'ui" duot acc ir taip ir taip nelabai gali, kai toks terminas techniškai taisyklėse neegzistuoja, tik visi taip vadina toliau iš patogumo ir įpročio. Vienu ar kitu atveju, bereikšmis papeikimas.
  4. VVP paskelbtas aukcionas dėl vienos iš serverio degalinių. Statymas vyksta kreditais ir truks 48 valandas.

     

    Dalyvauti gali visi, išskyrus du žmogučius, kurių dėka ir vyksta šis aukcionas. <3 

     

    Gero statymo. :) https://vvp.rls.lt/auction

  5. Pasikeitimai komandos gretose

     

    Justas_Ses pareiškė norą pasitraukti iš Projekto priežiūros pareigų. Darbo ir rezultatų per daug nekomentuosiu, savo sritį prižiūrėjo tiek kiek leido labai ribotos galimybės, tačiau matomai pritrūko tiek noro tiek galimybių tam. Ačiū už laiką skirtą projektui ir prisidėjimą prie iniciatyvų.

     

    Į jo vietą pereina Ernis_Akmenrah, dabartinis direktorių prižiūrėtojas. Nors su savo pareigomis tvarkėsi gerai ir atsakingai, sužinojus, kad Justo jau greitai nebebus, pats pasisiūlė perimti šią sritį, nes joje pats jaustųsi patogiau ir savo geriausius rezultatus pasiekė būtent toje srityje. Kadangi pats komandos narys jaustųsi geriau ir patogiau, manau, kad tai geras ejimas ir galės nešt daugiau rezultatų srityje, kurioje pačiam dirbti malonu.

     

    Atsilaisvinusią darbų priežiūros vietą užims dabar jau buvusi TRV direktorė Lee_Pri. Ji buvo mano antras kandidatas į direktorių priežiūrą po Ernesto, rezultatai taip pat pasiekti būtent neutraliuose darbuose, ilgą laiką rodo puikius rezultatus būtent toje srityje, o kai dabar DP bus "šeimos biznis" tai nesunku bus tikėtis ir lengvo bendradarbiavimo tarp abiejų direktorių priežiūros sričių.

     

    Taip pat, kaip jau minėjau, Feat_Thompson užsiima dviejomis rolėmis laikinai iki tol, kol būtų rastas pakeitimas, tai pagaliau tokį radau. Į čytų priežiūros rolę prisijungia buvęs projekto priežiūros narys Linux_Kill. Jo kompetencija neabejoju, rezultatai taipogi buvo rodyti geri būnant šioje srityje, o asmens aktyvumas tikrai nėra prastas (kol kalašo seife yra). 

     

     

    Nauji komandos nariai savo srityse pradės darbą nuo rytojaus, šiandien duodam laiko apsiprasti. :)

     

    Su šiais pasikeitimais projekto komandos gretos yra pilnai užpildytos ir manau, kad tai yra puikus papildymas ir taip gan stipriai komandai ir visi šie pokyčiai atneš daug naudos. 

    1. Rodyti daugiau komentarų  2 more
    2. Bws_Nivalit

      Bws_Nivalit

      Forumo moderatoriu irgi truksta, galiu as pls, kred reike!!!!😡😤

    3. Lukas_Svr

      Lukas_Svr

      Kzn kiek pamenu linuxo cytu kompetencija lygi neivio risliam kalbejimui, taiiii🤷‍♂️

    4. Eva_Moon

      Eva_Moon

      sweikinimai, perleisi po to man? @Linux_Kill

  6. Papildymas: Ačiū, Justai, už paprastą ir aiškų atsakymą. Pridėsiu dar šiek tiek iš savo pusės dėl Feat_Thompson. Pirmajai situacijai dabar išskirsiu kelis esminius dalykus. Tavoji pateikta situacija nėra analogiška nagrinėjamai situacijai: Video iš asmens perspektyvos mes neturime, buvo šaudyta su desert eagle naudojant c-bug, kai šiuo atvėju tai buvo tiesiog šaudymas su ak-47, todėl tokios nuomonės susidaryti mes negalime ir ginti tokios pozicijos net neverta. Kaip ir atspėjau - vienintelis argumentas iš tavo pusės tai pzu bug’as ar kažkas panašaus, tokiu atveju kiekvienas asmuo galės gintis naudodamas argumentu, jog tai yra pzu bugas ir jis visiškai nenaudojo žaidimą palengvinančių programų. Antroji situacija: Labas rytas ir tau, “su silent aimu tiek prašaut? Neįmanoma" Šiais laikais viskas yra įmanoma, kaip serverio prižiurėtojas atsakingas už priežiurą ties žaidimą lengvinančiomis programomis nenusimano elementariausių dalykų arba jais net nesidomi, papraščiausias silentaimas, kuriame gali nusistatyti pataikymo procentą, kurį gali įjungti/išjungti vieno mygtuko paspaudimu, tai gali žmogus padaryti ir bešaudydamas. Taip ir neišgavau jokio paaiškinimo ties momentais kur buvau netgi pateikęs nuotraukas su įtariomis situacijomis, tai norėčiau paklaust: Galbūt pamiršai į tai atsižvelgt? Nes tavo argumentas, kad su silentaim tiek nepataikyti yra juokingas. Grįžtame prie Andrius_Crazy, Ar tu, tikrai būdamas ir užimdamas tokias pareigas, manai, kad žaidimo damage informeris rodo koreguotą serverio kulkos žalą? Netgi /hitreg parašius matoma, kad padaryta žala iš vienos kulkos yra 12,5 HP, o dmg informeryje tai yra registruojama kaip 9,9 HP žalos. Dėl kulkų kreivumo jokių argumentų nesulauksiu, kadangi tai yra natūralu - blogiausiu atveju visi galėsime naudotis šia tema, kaip paprasčiausiu pasiteisinimu. “lengva ir paprasta pasiskaičiuoti” Neatrodo. Ką šiame argumente pamačiau, tai kompetencijos trūkumas, šališkumas traukiant saviškius nebūtais argumentais ir nenoras kažkam kitam perleisti pareigų. Sakyk ką nori jos nėra skirtos tau, jeigu net nenusimanai apie damage informerius ir paprasčiausią silentaim. Šiuo teiginiu sutinku su Andriaus nuomone dėl pakeitimo arba bent papildymo žmogumi, kuris nusimano apie šiuolaikines žaidimą lengvinančias programas. “Taip gal ir nesu tobulas čyterių prižiūrėtojas” Todėl siūlau ieškoti pakaitos čyterių gaudymo srityje, nes klubų priežiūroje, kaip visiškai šviežiai atsiradusioje srityje, tvarkaisi puikiai.
  7. Peikiamo komandos nario Vardas_Pavardė?: Justas_Ses ir Feat_Thompson Peikiamo komandos nario pareigos?: Projekto priežiūra Komandos nario nusižengimo paaiškinimas?: Feat_Thompson (papeikimas dėl neturimos kompetencijos ties blokavimais.) Justas_Ses (Šališkumas, visiškas kompetencijos trūkumas) Įrodymai, patvirtinantys komandos nario nusižengimą?: Pradėsiu nuo čyterių bei klubų prižiūrėtojo Feat_Thompson (klubų priežiūra – nuostabi, papeikimas dėl neturimos kompetencijos ties blokavimais.) Buvo atmesti, priimti neteisingi blokavimai, be normalių, argumentuotinų priežaščių bei savotiškas šališkumas. Pradėkime nuo naujausiojo blokavimo. Joe_Masseria Kaip blokavimas galėjo būti atmestas? Feat_Thompson(toliau - prižiurėtojas) atmetė blokavimą greičiausiai net nesulaukęs video. Tai visų pirmą, netgi aklas pamatytų pirmą įtarų dalyką šiame video įraše. Pats pirmas video VVP blokavime. https://streamable.com/e7pgxe 0:12-0:13 sekundės, Joe_Masseria šaudydamas tiesiai į Jonas_Gargalyne, sugebėjo kliudyti Deividosas_Galaxy. To priežastis yra naudojamas silentaim, dėl kurio FOV settingai bugginasi ir užkabino žmogų kuris yra už jo(na ar bent taip galime preziumuoti iš matomo vaizdo klipo). Hitrego informacija aiškiai parodo, kad kulka buvo pataikyta į Deividosas_Galaxy. Antrasis Klipas. https://streamable.com/bl4bvo Visų pirma šaudo, kliudo visus. Trečia kulka kuri pataikė į Taxioras_Olegas - kaip ir kokiais būdais? Kiaurai stulpą. Nejaugi čyt prižiurėtojo kompetencija yra tokia prasta, kad vienintelis argumentas bus pzu bugas arba dar koks desync’as , jeigu taip, tai galima išvis atmesti visus blokavimus už silentaimus ir prikabint kaip eilinį desync’ą ar pzu bugą. Tęsiam toliau, Kontrolinis šūvis į Leo_Franchetti, ar jūs pasakysit, ar man pasakyt? Nu jei jūs nepasakysit, tai aš. Kaip žmogus šaudydamas tiesiai tiesiog iš lempos kulką į dangu iššauna? Kuri, kaip tyčia kliudo Leo Kad aiškiau būtų pažymėjau. Geltonąja spalva pažymėta natūrali kulkos projekcija, o raudonąja - jau su silentaim iššauta kulka. Ir mano prieš tai minėtą teiginį puikiai argumentuoja ir iškarto į Gražvydas_Drifteris pataikyta kulka. Geltonąja spalva pažymėta kulką pataikiusi į Gražvydas_Drifteris, raudonąja - su silentaim iššauta kulka. Ties Joe_Masseria baigsime čia. Galime tęsti toliau, Andrius_Crazy https://streamable.com/rvr9w5 Išties nežinau ar šis prižiurėtojas yra gabus atsakyti už serverio priežiurą, ties programomis, lengvinančiomis žaidimą atžvilgiu, ir klausimas: ar jo argumentai dėl to bus svarūs šiame papeikime, kai net nėra atkreipamas dėmesis į papraščiausias ir aiškiausias detales, dėl ko blokavimas turėjo būti priimtas, štai keli pavyzdžiai: Net ir žmogus nenusimanantis apie programas, kurios palengvina žaidimą, plika akimi mato, kad tai nėra natūralios kulkų projekcijos, tai kyla klausimas - kaip žmogus atsakingas už tai, galėjo praleisti taip paprastai pro akis? Juk jis tikrai matė tą pačia medžiagą, kaip ir mes, kuri buvo įkelta į VVP. Žinoma, ne paslaptis , kad abidvi šios paskyros, kurios buvo užblokuotos bei neteisingai atblokuotos priklauso vienam žmogui, kuris atsovauja vieną klubą ir, kaip tyčia, to klubo pirminis kūrėjas yra tas pats prižiurėtojas Feat_Thompson ir dėl to kyla įtarimas ir dėl to pačio šališkumo arba kompetencijos trūkumo(jei taip, tai žmogus neturėtų apsiimti šiomis pareigomis iš viso), kuomet buvo priimti protu nesuvokiami blokavimai, kai įrodymai yra tokie aiškūs ir elementarūs. Tomas_Gti. Kiek Tomas_Gti pats pasakojo, buvo užblokuotas free ir negali niekur pasižiurėti įrodymų už ką ir kaip jis buvo užblokuotas, kadangi pats prižiurėtojas nesiteikė įkelti irodymų. Tai žmogus liko nubaustas nesužinojes tikrosios priežasties, tai rodo prižiurėtojo nekompetenciją. Ir duoda dar vieną pavyzdį, dėl ko Feat_Thompson neturėtų atsakyti už žaidimą palengvinančias programas. Elementariai ši sritis nėra skirta jam. Yra matomas jau minėtasis kompetencijos trukūmas, šališkumas ir paprasčiausias atlaidumas atliekant pareigas. Kitas, mūsų visų gerbiamas veidas serveryje – Justas_Ses. Šališkumas, visiškas kompetencijos trūkumas ties ketvirto lygio administracija. Baninama dėl atsitiktinai gautų įrodymų ir tai yra toleruojama. Administracijos neįspėjimas po taisyklių pažeidimų, free banų. Negebėjimas komunikuoti tarpusavyje komandoje su kolega(Feat_Thompson) bei paties valdoma administratorių komanda(Sukonkretinant – šnekama apie Laurį_Game(pavyzdžius pateiksiu žemiau) ir Deividosą_Galaxy(Neįsivaizduoju, ką žmogus veikia priežiūroje, visiškai neadekvatus elgesys, norint pritraukti žaidėjų, vien įžeidimai(šunys, degradai), gaunant tokius žodžius atgal – užtildymai)). Yra begalinis noras žaisti zonose – sugebėk palaikyti balansą, jog gera ir smagu būtų žaisti VISIEMS, o ne gaudyti, kas nusižengs taisyklėms priešingoji pusė. Jeigu neįmanoma palaikyti balanso, ar tikrai turi pakankamai kompetencijos būti projekto priežiūroje? Čia tik retorinis klausimas, nereikalaujama, neprivaloma ir nereikia atsakyti. Gerbiamas čyterių medžiotojas Lauris_Game. Paskutiniai 20 blokavimų: https://prnt.sc/lmOKvgdLDHSL https://prnt.sc/DR-gaWUBtQRo Šiek tiek mažiau nei pusė atmestų – normalu būti nenubaustam už free baninimą? Nors vienas blokavimas buvo iš būtent trečiosios lokalkės chebros? NE. Manau šie rodmenys puikiai atspindi apie visišką šališkumą iš administratoriaus. Šie rodmenys yra prieinami visiems – ypač tai aktualu ir administratorių prižiūrėtojui Justui_Ses, bet gaila, jog žmogus nei nubaustas už šališkumą, nei iš viso tam skiriamas kažkoks dėmesys. Taip pat, Justo nekompetencija ir klaikų darbą galime pamatyti ir tuomet , kai pelnytai buvo užblokuotas žaidėjas Clan_Exorcist dėl administratoriaus komandų naudojimo zonoje , karo metu. Blokavimas buvo priimtas Feat_Thompson , tačiau administratorius Clan_Exorcist nebuvo nubaustas. Tokios situacijos simbolizuoja , kad vyksta miskomunikacija komandos viduje ir taip pat simbolizuoja kaip atlaidžiai yra žiūrima į paskirtas pareigas, šiuo atvėju projekto priežiurą (administracijos srityje) Norėčiau trumpo pasiaiškinimo iš kiekvieno iš jūsų pusės ir jokios tolimesnės diskusijos. Gero vakaro, mielieji.
  8. Tokiem kaip clan exorcist ir su cwalk ciuva nusaut neproblema kai silent settingus ipisa didesnius

    1. Andrius_Crazy
    2. Eddy_Russell

      Eddy_Russell

      asaras sau pasilik ziezmariau)

  9. Kadangi yra žmonių, kuriem reikia atskiro paskelbimo, šalia CBUG draudimo sugrįžimo jį išėmus (nes su TAB vis dar fiziškai galima) taip pat sugrįžta ir CWALK naudojimas, kas iš esmės yra ta pati GTA-SA žaidimo klaida. 

     

    Taisyklės taip pat pakoreguotos atskirai išskirti CWALK, kad NIEKAM nekiltų jokių abejonių.

  10. Logika išsireiškimo iš vienos pusės - protinga mintis, iš kitos - idiotiška. Nieko naujo nepasakei, GTA V pranašesnis žaidimas ir čia yra faktas, jis naujesnis, grafikos geresnės, auditorija platesnė. Bet iš kitos pusės, kaip ir Darius minėjo, kur pinigus investuoja Andrius yra jo paties reikalas - jeigu jis nori toliau puoselėti būtent šią bendruomenę būtent šioje aplinkoje, prašom, laisvame pasaulyje gyvename ir savo lėšas gali skirt kur tik nori, kai perki alaus ar čipsų pakelį parduotuvėj turbūt nėra smagu kai atbėga kažkoks random nepažįstamas žmogus ir sako "tu gal daržovių nusipirk, gi geriau čia yra", o analogiškai turbūt nelakstai į kokio CS 1.6 serverių forumus ir rašai "E chebra eikit į Csgo, ten naujas žaidimas, geresnės galimybės seni, važiuojam ten". Viena iš priežasčių kodėl šis projektas laikosi yra nostalgijos faktorius, tas yra tiesa ir tą visi suvokiame, turbūt ir tu pats. Žmonės prisijungia prisimint vaikystės ar "senų gerų laikų" ir papliekia kažkiek, po to nueina, po to vėl grįžta anksčiau ar vėliau. Bendruomenės branduolys yra žmonės kurie tiesiog leidžia laiką labiau kaip bendravimo platformoje su kažkiek papildomos užklasinės veiklos. Dėl GTA V, tai taip, ir pats matyčiau šito projekto migraciją į GTA V, bet tai ne tavo sprendimas, ne mano sprendimas - tai Andriaus sprendimas, tačiau pabandysiu paaiškinti kodėl tai nėra taip paprasta kaip atrodo, kad "e varom GTA V keliam serva viskas bus zjbs". Visų pirma - techniniai iššūkiai. Naujesnis žaidimas ir jo serveris automatiškai turėtų ryti daugiau resursų, kas reiškia papildomą resursų praplėtimą, kas automatiškai kainuoja. Kitas dalykas - skirtingai nuo SA:MP, yra įvairių alternatyvių platformų kur galima organizuoti žaidimą, o kad išsirinkt geriausią, reikia pakankamai dar gerai gaudytis ten, kas turi savo laiko investiciją. Tada vien elementarus dalykas, kad pati programavimo kalba ant kurios statomi serveriai iš esmės skiriasi. SA:MP naudojama PAWNo, kuri turi panašumų su C++ turbūt daugiausiai, tuo tarpu (kiek pats minimaliai domėjausi) GTA V yra ant C#/JS ar kažkas panašaus į tą pusę. Tai jau reiškia, kad (tarkim ir tam pačiam Alfredui) reikėtų rašyti viską nuo nulio kalba, kuri yra svetima. Tai yra dar papildomos laiko ir jau finansinės investicijos. Tada įeina žemėlapio kūrimo darbai, kur žmonės tikrai ima brangiau negu SA:MP, nes ir rezultatai analogiškai skirtingi. Taip pat yra žengiama į labiau konkurencingą rinką, kuri turėtų plėstis, bet tuo pačiu yra ir neišbandyta pilnai. Toks ėjimas reikalautų labai daug laiko ir dar daugiau investicijų, kas galbūt ir būtų protinga, jeigu norėtum, kad po dviejų-trijų metų tau tas perėjimas į GTA:V pradėtų nešti kažkokius dividendus, o po dar poros metų ir pilnai atsipirkti ir toliau generuoti pelną. O pats Andrius serverį laiko ne tiek dėl pelningumo ar dar ko. Aišku jei būtų nuspręsta judėti į GTA V iš tos pusės, tai ir įvyktų, bet tai nebūtų nei greitai, nei pigiai. o atsipirkimo perspektyvos artimu metu tikrai nesimatytų. Geriau džiaukimės ką turime ir vietoj to, kad sukti galvą "kodėl mes ne GTA:V" pagalvokim "kodėl mes dar GTA:SA" .Atsakymas paprastas - dėl suburtos bendruomenės kuri toliau leidžia laiką šioje platformoje ir dėl nostalgijos faktoriaus. Taip pat kaip laikosi kiti GTA:SA serveriai, kaip kokio CS 1.6 serveriai, ar CS:S.
  11. Komandos pasikeitimai ir serverio kryptis Sveiki, senai bebuvo didesnė proga parašyti apie kokias nors didesnio mąsto naujienas, tai kaip ir pasisekė, kad vienu metu sukrito gan daug. Kaip matėte, pastaruoju metu projekte yra ganėtinai daug pasikeitimų ir norėčiau šioje temoje kiek plačiau visą tai aptarti. Buvę komandos nariai Pastaruoju metu keitėsi labai daug. Pradėsime nuo Vikarijus_Finger, kuriam pasitraukus šiaip turėjau ir pats kažką raštelti, bet jis, savam stiliui, parašė viską pats taip, jog pats nelabai ką galėjau ir bepridurti. Pagalbininko rolėje jis išbuvo neilgą laiko tarpą - tai buvo "pasibandymas" norint pažiūrėti, ar toks darbas yra įdomus ir ar jam pačiam tai tiktų. Ne paslaptis, kad ilgainiui, jeigu viskas būtų vykę sklandžiai ir būtų buvę noro, jis būtų su laiku mane pakeitęs ir pagrindinio administratoriaus rolėje. Tačiau pasibandžius, kaip pats teigė - jam tai "nelipo". Bet nepaisant to, ir per trumpą laiką Vikarijus sugebėjo atlikti labai daug, pradedant savarankiškai suorganizuotu helovyno eventu, darbu su komanda, ryšio palaikymu su bendruomene, taip pat yra atliktų vertingų pakeitimų vidinėje komandos virtuvėje. Kaip visada - įspūdingai atliktas darbas ir labai greitas prisitaikymas. Dėkoju tau, kad išbandei ir kad skyrei savo laiko projektui. Taip pat vakar iš mūsų komandos pasitraukė ir direktorių prižiūrėtojas Aivaras_Slavik. Jo kelias šiose pareigose buvo labai įvairus ir pačioje pradžioje jis buvo įmestas į sferą kur nelabai ką ir gaudėsi - visgi tai buvo direktorių prižiūrėtojas, kuris neturėjo patirties direktoriavime ir tiesiog yra buvęs trumpalaikis pavaduotojas. Iš pat pradžių buvo ir stagnacija, kai pareigos ėjo į antrą planą. Tačiau su laiku ir tinkamu stimulu Aivaras pradėjo dirbti, mokytis ir rodyti rezultatus - jo sritys prižiūrimos, idėjos - įgyvendinamos, veikla - generuojama o darbai atliekami efektyviai. Nuo to momento Aivaras atnešė stabilumo jausmą DP sferai - erdvei, kuri jau gan ilgą laiką nėra labai stabili ir turi gan didelę rotaciją, o pačiam gale buvo pakloti pirminiai pamatai ganėtinai ženkliems pokyčiams žaidime. Ačiū už darbą ir už laiką, kai atėjau į pagrindinę administraciją, buvai galvos skausmas, kad esi, bet padirbus su tavim ir pamačius išaugintus rezultatus tapai galvos skausmas, kad išeini. Komandos struktūros pasikeitimas Išėjus Aivarui, automatiškai pirmasis darbas būtų jį pakeisti, tačiau viską įvertinus - nėra žmogaus kuris galėtų pilnai padengti tai, ko reikia DP sričiai, o tokie žmonės, kurie galbūt turėtų tam kompetencijas, turi kitų trikdžių - ar laikas, ar aktyviai nežaidžia, ar dar kas. Tad buvo priimtas sprendimas direktorių prižiūrėtojo pareigas skelti į dvi - taip pat, kaip dabar po Projekto Priežiūra mes turime administratorių prižiūrėtoją bei čyterių prižiūrėtoją. Dabar analogiškai Direktorių Priežiūroje turėsime dvi atskiras pareigybes: Klubų Prižiūrėtojo bei Darbų Prižiūrėtojo. Šios dvi atsakomybės bus visiškai atskiros ir tarpusavyje sąsajų neturės - šie žmonės tiesiog dalinsis privilegijomis. Kitaip tariant, klubų prižiūrėtojui dėl visų darbų blisto neverkit, o darbų prižiūrėtojui neašarokit, kad kažkas zonose šūdus daro. Šis pokytis leidžia apmažinti kriterijus reikalingus kiekvienai sričiai ir jau tada išryškėja potencialūs kandidatai, iš kurių manau, kad buvo pasirinkta geriausia ką turime šiai dienai. Nauji (ir nevisai nauji) komandos nariai Klubų priežiūrai buvo paskirtas dabartinis čyterių prižiūrėtojas Feat_Thompson. Neabejotinai tai yra asmuo, kuris daugiausiai yra susipažinęs su visa klubų sistema iš arti, įskaitant veiksmus, visą politiką kuri vyksta, tiek iš gerosios pusės tiek iš blogosios pusės. Taip pat jis yra aktyvus asmuo, kuris teikia pasiūlymus tam, kad ši sritis klestėtų. Kaip komandos narys Mindaugas parodė, kad yra itin suinteresuotas į projekto gerovę ir aukštų rezultatų siekimą, o darbas čyterių prižiūrėtojo rolėje puikiai parodė jo darbo etiką. Atsižvelgiant į jo visas sąvybes, jis yra idealus žmogus šioms pareigoms ir net nelabai kilo minčių čia paskirti ką nors kitą. Šiuo metu jis užims tiek čyterių prižiūrėtojo, tiek klubų prižiūrėtojo pareigas, tačiau ilgainiui, kai klubų sistema plėsis ir jai reikės dar daugiau dėmesio, tikimės rasti ilgalaikį papildymą į komandą užimti čyterių priežiūros darbus. Darbų priežiūrai perspektyvių kandidatų buvo daug, tačiau nusprendžiau į šią poziciją paskirti Ernis_Akmenrah. Ernestą tikrai visi žinote. Tai žmogus, kuris ilgą laiką yra buvęs per plauką nuo patekimo į komandą, tai yra labai protingas, draugiškas bei šiltas žmogus. Apart vieno paslydimo su čytinimu TRV, jis yra nepriekaištingos reputacijos žmogus (and tbh mes visai nesenai buvusį rconinį komandoj turėjom). Kalbant apie jo tinkamumą - visas jo darbas yra neutraliuose darbuose, kur jis užimdamas pareigas ne tik buvo pavyzdys ir rodė gerus rezultatus, bet visa jo sritis tiesiog lyderiaudavo. Atsižvelgiant į tai, kad po atskyrimo jam tektų kuruoti būtent neutralius darbus, kaip pats buvęs vienas iš geriausių tiek neutralių darbų valdžios atstovų, tiek IV lygio administratorių, jis yra puikus kandidatas šiam darbui. Sveikinu abu su naujomis atsakomybėmis ir linkiu tik sėkmės. Serverio kryptis Taip pat tema verta komentaro. Praeitos administracijos pagrindinis tikslas - darbų modernizacija - iš esmės jau įgyvendintas, kur liko tik TRV atnaujinimas, kuris ir taip yra dalinai padarytas. Nuspręsta toliau ta kryptimi neiti ir ieškoti kito būdo, kuris galėtų atnešti šiam projektui rezultatus. Buvo praleista daug laiko prie projekto analizavimo, mūsų veiklos analizavimo ir darbų pastangų/naudos santykio vertinimo priimta išvada, kad, trumpai tariant, nekaip atrodome. Projektas buvo ant mirties slenksčio, gyvybės nėra, veiksmo nėra, direktorių po šiai dienai negalima rasti nei mafijom nei teisėsaugai. Pradėjome galvoti kodėl taip yra iš dviejų pusių - visų pirma, kodėl iš tų frakcijų nėra reguliaraus aktyvumo, o tie kurie žaidžia - kodėl jie žaidžia? Prieita prie vienos paprastos išvados - veiksmam jeigu ir jungiasi, tai tik ant veiksmo, toliau nieko, o paprasti žaidėjai neina į veiksmus, nes 1) barjeras per aukštas, 2) nenori palikt savo darbų kur su chebra pakaitint galima. Na, bet jei trumpai, tai viso vertinimo metu išlindo pagrindinė RLS projekto problema. Mūsų pagrindinė problema - viskas, ką mes siūlome, viską ką mes naujiname yra pritaikyta siaurai žaidėjų grupei. Naujinam darbus - nu tai tik tam darbui ir įdomu tas, koks skirtumas fūristui ką mes naujo įdėjom taksistam. Padarom veiksmo updeitą, tai medikam ar fūristam šimtas metų kad ten į laivą galim nuskrist narkotikų prisivogt. Šiai problemai sprendimas gan paprastas - reikia didinti visų mūsų sistemų prieinamumą, šalia to atsižvelgiant į tai, kad žaidėjų laikas ribotas ir vietoj to, kad jie praleistų kuo daugiau laiko serveryje, norime, kad laikas praleistas būtų labiau turiningas ir jie turėtų platesnį veiklos pasirinkimą. Su šia mintimi atsirado klubai - norime suteikti galimybę veiksmuose dalyvauti visiems, net jeigu TRV ar Medikuose dirbate. Galimybė tiek dirbti darbe tiek dalyvauti klubų veiksmuose automatiškai prideda naują auditoriją kuri jau gali dalyvauti veiksmuose, nes atkrenta priežastis kodėl to nebuvo daroma anksčiau. Manau, kad klubų atsiradimas ir mafijų panaikinimas buvo labai teisingas ėjimas ir artimiausiu metu mūsų pastangos eis į šios sistemos plėtojimą ir išbaigimą, nes čia tik pirminė "eksperimentinė" versija, kuri jau atnešė mums labai daug dividendų ir įkvėpė gyvybės į serverio gyvenimą. CBUG Šalia to CBUG lieka išjungtas neterminuotai. CBUG taipogi buvo priežastis, kodėl tas "entry barrier" į veiksmų pasaulį buvo ganėtinai aukštas. Jį išjungus daug daugiau žmonių gali paprasčiau pradėti savo dalyvavimus veiksme be praleisto ilgo laiko šaudykloj. Su šiuo dalyku mes surizikavome, bet kol kas viskas rodo, kad tai buvo teisingas sprendimas ir mes to laikysimės einant toliau. Teisėsauga Mafijos jau yra išimtos iš serverio, tačiau turime teisėsaugą. Ji iš esmės funkcijos nebeturi ir manome, kad to nelabai ir reikia. Pridedant teisėsaugą prie zonų grobimų ar ateinančių veiksmų mes tiesiog turėsime daugiau problemų ir galvos skausmo negu naudos. Visi mūsų veiksmai bus koncentruoti į klubai vs klubai, o grobimai kurie anksčiau vyko tarp teisėsaugos ir mafijų bus perdaryti taip, kad tilptų į šį modelį. Ta proga mums trijų teisėsaugos sričių tikrai nebereikia. tad Armijos darbas yra užšaldomas jau dabar, o Policija bei Apsauga bus pilnai neutralūs darbai. Apsaugos funkcija išlieka pagalbinė Policijai su kameromis + bankomatai, o Policijos - nusikaltėlių gaudymas bei miesto priežiūra dėl KET pažeidimų. Kitaip tariant - atkrenta tik grobimai. Ilgainiui tai atsispindės ir BTT, o su laiku ir pačioje žaidimo modifikacijoje. Kol kas žinių tiek. Pastaruoju metu pasikeitimų yra labai daug, bet kaita yra natūrali, o visi ženklai kol kas rodo, jog mūsų kaita veda mus teisinga kryptimi ir tikrai galime išspausti aukštus rezultatus. Kaip visad, jeigu turite kokių klausimų, galite kreiptis į mane asmeniškai ir pasistengsiu išsklaidyt neaiškumus. (nors šiaip turim ir temą "paklausk komandos nario")
  12. sv draugas kodel tave visi sveikina 

  13. Sveikinu Alanai sulaukus dar vienu švenčių. Tegul šio šventės būna geriausios kokios buvo iki šiol. Linkiu visko ko geriausio , tiek kad pabūtum su savo artimaisiais, tiek su draugais, sveikatos, stiprybės , laimės, meilės visko ko tik trokšta tavo širdis! Su šventėm!

  14. Sveikinu su Šv. Kalėdom! Linkiu sveikatos, kantrybės ir džiaugsmo!

  15. Gersim mes su Kalėdų Seniu, Gersim daug ir net po švenčių, Gersim vyną, alų, “harą”, mes išlaksim visą barą. Kai bus gėralo stoka, mums padės balta meška, Ji seneliui paklusni, duos mums bačką, o gal dvi, Duos mišrainės, duos šašlykų, švęsim nors iki Velykų! Linksmų bei gražių švenčių! 

Copyright © 2012-2021 RLS.LT Powered by Invision Community

Dizaino piešimas - rsrytis
Dizaino programavimas - mantas.dev
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Naudodamiesi svetaine jūs sutinkate su registracijos taisyklėmis bei slapukais.