Jump to content

Atsisiųskite SAMP 0.3.7 ir pradėkite žaidimą Mūsų serveryje!

Serverio statistika

Šiuo metu serveryje žaidžia:

Dėmesio! Jūs matote tik dalį forumo diskusijų. Norint matyti visas diskusijų skiltis bei jose dalyvauti, reikia užsiregistruoti arba prisijungti!
Alfred_Pennyworth

Versija 4.0.3 - Nauja karų sistema

Recommended Posts

logo.png

 

4.0.3 ATNAUJINIMAI

 

 

KLUBŲ KARO ATNAUJINIMAI:

 

  • Visiškai perdaryta klubų karo sistema. Kuriant pačius klubus buvo apsiribota nekurti plačios karo sistemos, tad kiekvienam naujam grobimui reikėdavo vis naujo "skeleto". Su nauja karo sistema yra daug lengviau pridėti naujus karo tipus, bei yra galimybė į karą įtraukti bet kokį serverio darbą (pavyzdžiui: policiją, fūristus). Laukiame jūsų idėjų kaip paprasti serverio darbai galėtų įsitraukti į šią naują karų sistemą.
  • Per daug apie vidinį sistemos veikimą nebus rašoma, tačiau apačioje bus paminėti svarbūs sistemos punktai ir jos veikimas.
  • Tarp karų vyksta tik 5-10 minučių pertrauka (priklausant nuo to, kuris klubas pradėjo karą).
  • Prasidėjus karui žemėlapyje yra pažymima zona, kuri mirksi žaliai (antra spalva priklauso nuo to, kas valdo tą žemėlapio zoną).
    • Įėjus į šią zoną žemėlapyje, karo komandos nariai bus rodomi žaliai; priešai — raudonai.
    • Karas pasibaigti gali tik pasibaigus karo laikui.
  • Atnaujintos klubų kanale siunčiamos karo prasidėjimo/pasibaigimo žinutės:

 

image.png.96171f108f3e15d04e5fdedab7a60021.png

 

  • Nauja karo sistema veikia "Kill Confirmed" principu. Tai reiškia, jog žaidėjas miręs ant savo kūno pames "emblemą" (jeigu buvo nušautas priešingos komandos). Šią emblemą bus būtina paimti nuo žemės, norint savo komandai pelnyti taškų.
    • Emblema dingsta po 30 sekundžių neaktyvumo.
    • Pirmas 15 sekundžių nuo atsiradimo emblema gali būti paimta tik priešingos komandos narių; per paskutines 15 sekundžių ši gali būti paimta ir tos pačios komandos narių (nužudymų lentelėje bus matoma, kas nutiko su emblema: mėlyna ikona reiškia, jog emblema buvo paimta tos pačios komandos; raudona ikona — paimta priešingos komandos).
      • Emblemos ikona pasikeis iš vienos kaukolės į dvi, kuomet ją paimti bus galima tos pačios komandos nariams.
    • Jeigu emblemą paima tos pačios komandos narys — ji pradingsta.
    • Jeigu emblemą paima priešingos komandos narys:
      • Gaunamas taškų kiekis savo komandai. Taškų kiekis priklauso nuo kelių faktorių:
        • Kiek žaidėjas buvo nužudęs priešininku, kiek buvo padaręs žalos ir kiek buvo surinkęs emblemų.
          • Ši statistika neatsistato atsijungiant ar esant nužudytam savos komandos narių (privalote būti nužudyti priešingos komandos narių, kitaip statistika išliks tokia pati sekančiai mirčiai).
        • Kiek žaidėjų per paskutines 15 sekundžių žaidėjui padarė žaidėjui žalos (iki 20% mažiau taškų).
        • Su kokiu ginklų buvo nušautas žaidėjas:
          • AK-47 ir Rifle —> 20% mažiau taškų.
          • SPAZ (Combat Shotgun) —> 10% mažiau taškų.
      • Paėmus emblemą yra gaunami visi žaidėjo ginklai, kurie "nesikerta" su jau turimais ginklais (pavyzdžiui turite Shotgun, o miręs žaidėjas turėjo Combat Shotgun. Tokiu atveju negautumėte nei to, nei to ginklo. Jeigu šiame pavyzdyje neturėtumėte nei vieno viršuje paminėto ginklo, gautumėte Combat Shotgun) JEIGU MIRĘS ŽAIDĖJAS NETURĖJO SVEIKATOS DRAUDIMO!

 

image.thumb.png.c89c6795846356b09ae17ab325daa36e.png

 

image.png.0d2be467b20b4bd6d4b31733d07f6990.png

 

  • Ekrano apačioje bus rodoma visa aktuali karo informacija, kaip asmeninis K/D, kaip vadinasi karas, kiek laiko liko kare ir kurioje komandoje yra "Taikinys".

 

image.thumb.png.a2defd030b65aee4b71a4e5a81571c05.png

 

  • "Taikiniu" yra vadinamas efektyviausias laiminčios komandos žaidėjas
    • Šis žaidėjas savo komandai atneš ir "pliusų" ir "minusų", priklausant nuo jo pasirodymo kare.
    • Taikinys už kito žaidėjo nužudymą pelnys fiksuotą taškų skaičių. Nušovus taikinį taip pat bus gaunamas fiksuotas taškų skaičius.
      • Emblemų (tiek pačio taikinio, tiek žaidėjo, kurį nušovė taikinys) paimti dėl taškų nebus būtina.
    • Kas laimi karą galima matyti tik per taikinį (kurioje komandoje jis tuo metu yra, ta komanda laimi).
    • Apie taikinio pasikeitimą galite sužinoti pažiūrėjus į karo informaciją, po karo pavadinimu.
  • Taikinys pasikeičia, kuomet (tikrinama kas ~30 sekundžių):
    • Praeitas taikinys palieka karo zoną (iš jos išeinant, mirštant, atsijungiant)
    • Praeitas taikinys palieka klubą.
    • Praeitas taikinys nebėra efektyviausias narys laiminčioje komandoje.
    • Pasikeičia laiminti komanda — renkamas naujas taikinys iš laiminčios komandos.
  • Karo pabaigoje yra paskelbiama kiek procentų visų taškų surinko jūsų komanda, bei kiek papildomų atlyginimų/prizų gavote (zonos, nafta).
  • Jeigu vienas iš karo dalyvių yra paskelbiamas "neaktyviu" (per 7 minutes nėra surinkta nei viena priešingos komandos emblema), šiam dalyviui sparčiai mažėja taškai. Visiems kitiems dalyviams, esantiems zonoje, minimaliai didėja taškai (reikia prabūti nors minutę zonoje, kad užskaitytų jūsų buvimą karo zonoje).
  • Kas 10 minučių iki karo pabaigos yra paskelbiami TOP 5 karo MVP žaidėjai. Žaidėjo efektyvumas kare skaičiuojamas pagal surinktus taškus iš emblemų, ne pagal K/D. Šalia žaidėjo vardo (kuris rodomas klubo spalva, jeigu priklauso klubui) yra rodomas žaidėjo asmeninis pagerėjimas/pablogėjimas nuo praeito TOP 5 karo MVP rodymo:

 

image.png.6b5d61f431eb56eb3014076032cf99a4.png

 

  • Pašalintos užmiestyje esančios zonos, ir pridėta viena nauja zona — sporto parkas (šalia ligoninės).

 

image.png.9430bdfe2a9b344a418888357ac01bd9.png

 

  • Visas Los Santos tampa padalintas į 3 sektorius — rytų, vakarų ir pietų Los Santos:
    • Kiekviename sektoriuje yra po 6 zonas.
    • Zonos valdomos nepriklausomai nuo to, kas dominuoja sektorių.
    • Užgrobiant sektorių, jo grobti dar kartą nebus galima 5 valandas.
      • Sektorių užgrobti galite nuvykstant iki zonos, kuri nepriklauso jūsų klubui ar jūsų klubo sąjungos nariui. Atvykus iki zonos, ir nuėjus prie zonos ikonos, parašius tą pačią /kgrobti komandą pradėsite sektoriaus grobimą.
      • Teritorija, kurioje vyks sektoriaus grobimas, bus išrinkta atsitiktinai iš visų sektoriaus zonų. Tai reiškia, jog pradėjus sektoriaus grobimą vienoje zonoje, yra didelė tikimybė, jog pats karas vyks visiškai kitoje zonoje.
    • Peržiūrėti visus Los Santos zonų sektorius per žemėlapį galite pasinaudojus /ksektoriai komanda, kuri taip pat jums primins sektoriaus užgrobimo nurodymus.
    • Pasibaigus sektorio grobimui, visos sektoriuje esančios zonos yra padalinamos procentaliai pagal kiekvieno klubo surinktus taškus:
      • Sistema stengiasi išlaikyti tokius pačius zonų savininkus, jeigu tai yra įmanoma.
    • Sektorių užgrobti yra galima tarp 18-22 valandų, arba jeigu serveryje yra prisijungę nors po 3 narius iš dviejų skirtingų klubų.
    • KARAS VYKSTA 30 MINUČIŲ.

 

image.thumb.png.b320d5b25edcf555dc9fad5a15e5ca80.png

 

  • Tanklaivio grobimas pakeičiamas naftos perdirbimo gamyklos grobimu
    • Naftos perdirbimo gamyklos grobimas įvyksta tik vieną kartą per dieną.
    • Pasibaigus gamyklos grobimui, klubams automatiškai į bazės naftos talpyklą yra papildoma visa surinkta nafta. Naftą surinkti galima:
      • Ją išsiurbiant iš gamyklos teritorijoje 3 esančių talpyklų, pasinaudojant tuščias statines pirktas iš klubų dylerio
        • Bendrai talpyklos turės 6.000 L naftos. Šis skaičius tarp jų trijų yra padalinamas atsitiktinai.
      • Ją gaunant pasibaigus grobimui. Bendrai 6.000 L papildomos naftos yra padalinamos procentaliai pagal kiekvieno klubo surinktus taškus.
    • Naftos perdirbimo gamyklos grobimas prasideda automatiškai tarp 18-22 valandų, jeigu serveryje yra prisijungę nors po 5 narius iš dviejų skirtingų klubų.
    • KARAS VYKSTA 45 MINUTES.

 

 

KITI ATNAUJINIMAI:

 

  • Klubo lyderis užrakindamas klubo seifą nuo šiol užrakins tik pinigų seifą. Ginklus ar narkotikus vistiek bus galima pasiimti.
  • Atnaujinta klubų teleportacija į Los Santos per /kvp. Atnaujintos atsiradimo vietos, bei dabar tiksliau nuteleportuos jus šalia karo zonos (jeigu ji vyksta).
  • Padidinta tuščių statinių kaina
    • Kaina €      1.000 —> 1.500
  • Sumažintas laikas, po kurio iš talpyklos bus išsiurbta nafta
    • Laikas     7 min. —> 5 min.
  • Sumažintos naftos statinės gyvybės
    • Gyvybės     5.000 —> 3.000
  • Karo būseną peržiūrėti galės visi serverio žaidėjai, ne tik klubų nariai

 

image.png.b1f340e1af4b4cec23702e748b8d3fdc.png

 

  • Suvartoti narkotikus bus galima paprasčiausiai įvedus komandą ir narkotiko pavadinimą. Pavyzdžiui: /vartoti (heroina(-o)/kokaina(-o)/kanapes(-iu))
  • Taksistams pakeltas atlyginimas už siuntas
    • Atlyginimas (už legalią siuntą) €      1.000 —> 1.400
    • Bonusas (už nelegalią siuntą) €      800 —> 1.200
  • Sumažintas laikas, po kurio atsiranda nauja siunta
    • Laikas     15-20 min. —> 7-10 min.
  • Padidintas laikas, per kurį taksistams gabenantiems nelegalią siuntą reikia pabėgti iš teritorijos 
    • Laikas     15 s. —> 20 s.
  • Padidinta tikimybė, jog esant prisijungusiems 3 (ne AFK) pareigūnams, taksistams atsiras nelegali siunta
    • Tikimybė     33% —> 60%
  • Patinka 14
  • Pasimetęs (-usi) 1

Pasidalinti pranešimu


Pranešimo adresas
Pasidalinti kituose tinklapiuose

Svečias
Ši forumo tema yra užrakinta, todėl tolimesnis komentavimas yra negalimas.


Copyright © 2012-2023 RLS.LT Powered by Invision Community

Dizaino piešimas - rsrytis
Dizaino programavimas - mantas.dev
×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Naudodamiesi svetaine jūs sutinkate su registracijos taisyklėmis bei slapukais.